2008年9月10日 星期三

你們一定要試試!!!!!!

這是我在不同年代的照片,由1956年到1996年也有。

小心玩上癮,小心笑爆嘴!!!!










www.yearbookyourself.com

14 則留言:

fianne / rice 提到...

wahaha.... =0=
玩埋 d 咁o既o野呀?
忽然覺得你個樣有 d 似林敏聰... 尤其是右邊第二張的長髮 look! :P (唔好鄙視我!) > <"

Ivy Ho 提到...

係啦, 我都覺得似林敏聰,嘩哈哈哈......

Adrian Tsing 程理高 提到...

唔係呀化,真係似?!?!?!??!?






其實,你哋已經唔係第一個話我似的........

唉.....

匿名 提到...

hey adrian, happy birthday! =) hope you have a great day! enjoy! ka yau ka yau bei sum kei! keep dreaming and wish one day will come true~ cheers, Carmen

匿名 提到...

yeah! happy birthday!

匿名 提到...

又到生日, 滿心感恩.

匿名 提到...

go~happy bithday~~

匿名 提到...

happy birthday...

匿名 提到...

Happy birthday ^^

匿名 提到...

hv yrself a happy twisted bday~~
YO YO YO~ GO GO GO~~

匿名 提到...

Happy Birthday~~~







笑到我吖.....
勁好笑呀啲樣~~~~

Adrian Tsing 程理高 提到...

多謝你們的生日留言呀!!!!!

匿名 提到...

Happy Birthday Ah Tsing!!!

匿名 提到...

祝中秋節快樂