2007年9月5日 星期三

阿麥書房

多謝James,多謝店員a (aniDa),現在阿麥書房是全球全香港首間讓我們可以擺放re-born專輯的公眾平台。

當然,我也會繼續將專輯deliver的,因為也想見見你們和認識你們。而我亦繼續需要你們幫我deliver。但有一個公眾地方始終是方便一點的。

記住,去到阿麥千其唔好比錢買這專輯啊!!買其他的東西就當然歡迎。

如果你沒有去過阿麥書房,你便應該抽時間在這裡逛逛。我覺得這是一間十分有誠意的書店。每次去都覺得很親切,很舒服。

4 則留言:

Onki 提到...

從一個人的創作,能看出那個人當時的生命狀況,無論是文字、圖畫還是音樂。最近很忙,今早終於有時間聽了你的上半隻album,聽到一半忍不住番開歌詞,scan下半隻album的歌的內容,最終有一種很強烈的感覺,不知對不對,這張碟中的你,比起上一隻碟的你冇咁開心,對生命多了遺憾,多了矛盾。如果是我聽錯了就好,因為我都想我的朋友開開心心。

匿名 提到...

so happy to received "reborn"

it's so hard to describe the feeling.

first impression,
go, u are come from this puzzles.

if u open, u will see all the different parts, in the centre, this is "what went wrong", i love this song so much - jazz~ i like it.

the song just under "what went wrong", this is "重", i very very love it, i can feel it, go, this is wonderful between your voice and the piano (music), if u use your heart to do something, everyone can feel it, the important thing is 真情流露, i love it!

another one "差錯", i like it too! dun ask me why, just because i like piano, so i like these songs, heheheh, this is subjective, SO!

and other other songs, they are important too, because they are puzzles, can't miss anyone.

thank you , go! give me the music!

u are brave, it's not easy to express the feeling of your own, but u can do it, u are great!

:)

dont_dont_dont_dont_dont 提到...

很 有 興 趣 跟 你 談 談 。

請 電 郵 你 的 contact 給 我 吧 。

梁 東 。 新 城 電 台 。
dark-lemon.blogspot.com

Adrian Tsing 程理高 提到...

Re:梁東
adriantsingmusic@gmail.com :)