2008年2月26日 星期二

同事三分親


很久也沒有看過這麼好看的電視劇.

雖然,好朋友們都知道我是一個電視精。我承認,很多很無聊的我也會看。因為看香港的電視劇通常都不需要用心用腦,所以可以讓自己腦袋休息。

『同是三分親』真的很好看。這樣的劇本已經很少在TVB看得到。角色亦少有地立體,每一個角色背後都有一個故事,每一個演員都做得很好。很多時劇情都會令我看到心戚戚然的。就像最近幾集,關詠荷,金燕玲,蘇玉華,黃子雄(Vincent)的演出和故事的舖排,真的令我感動,流淚(少少)。更加欣賞的,是監製給很多新的演員或名氣不大的演員有很大的發揮機會,只要有實力,便有機會在此劇發揮。

可能,你自『大時代』之後已經不再看電視劇。這是一套我會推介的劇集。

5 則留言:

匿名 提到...

感覺好有戲味,好少有胡鬧場面,我覺得比很多連續劇要出色

匿名 提到...

依家除咗呢套,其他無記嘅劇我都冇睇;因為,覺得好"爛"...而同事三蚊斤編劇真係好得...描寫感情位又夠細緻,而且好多好戲之人,選角值得一讚,雖然唔係咩嘢"大明星",但係佢地對做戲真係有熱誠....反而,"大明星"好多時做電視會"交行貨"

匿名 提到...

Yeah, 呢套真係好好睇,雖然我可以睇的機會唔多。

Btw, 阿高,好耐冇見啦!仲記唔記得我係邊個?

匿名 提到...

係呀,我呢兩集都睇到我眼濕濕

匿名 提到...

好好睇,演員組合都好好睇,最唔好睇係曼娜姐,個故事有D勉強