2009年3月9日 星期一

17號巴士的回憶

大概一個鐘頭之前,我在觀塘上了一架17號的巴士,聽著至愛的鋼琴獨奏Erik Satie的Trois Gymnopedie。閉上眼睛,回憶便牽著我手回到我的80年代。

小學,二、三年班左右。

巴士上沒有冷氣,但空氣倒是涼快,風吹著我的上半身。媽媽,哥哥也在巴士上。

左邊的九龍灣地鐵站,每次都不願到這裡搭巴士,因為要從家步行很遠才到巴士站。每當我看到地鐵路軌旁的石屎,總覺得它們很像一塊塊餅乾沿著路軌排列。
不久,便會看到地鐵進入彩虹站必經的山洞。山上仍然有石礦場的工程。
聖若瑟中小學,很美麗的彩色玻璃窗。學校下面有一間賣單車的古舊小店舖,我們在這裡也買過單車。
坪石村,保姆車每晚必經的地方,因為王衛光,聶嘉文都住在這裡。
五華書院旁邊的小型足球場。
新蒲崗工廠區的大型YKK拉鍊廠水牌。
C.O.G.N.I.T.O. C.O.L.L.E.G.E 的英文字母。
啓德機場,𠾐𠾐的飛機聲響劃破了巴士上的寧靜。
宋皇臺的大形石碑,食為先酒家,小童群益會旁邊的韆鞦。
珠江戲院,在這裡看過芙蓉鎮。爸爸曾說過對面的球場在深夜常常會有飛仔拿著水喉橦打架的。
天光道官中,鄧鏡波中學,丘佐榮,陳瑞琪喇沙,旅港開平,德籣,摩門教教會。
何文田村內的冬菇亭大排檔。
佛光街的足球總會。
山上的火水公司水牌。
迦密和聖三一中學。

終站,愛民村。也是我姨媽一家所住的地方。所以我們常常都會坐17號巴士由牛頭角到這裡的。

原來,回憶,很美。

原來回憶,真的就是愛。

40 則留言:

匿名 提到...

:)
梁姑娘上

Adrian Tsing 程理高 提到...

:D
日邦上

月華姑娘 提到...

喜愛看你的文字,因為它會流露你外表看不到的溫柔!也是真正看著你的時候!

原來,你是街坊!我成長的地方也會看到珠江戲院,宋皇臺石.....

原來生命, 可以這麼近!

哈哈哈哈;-)

Adrian Tsing 程理高 提到...

多謝你呀,但你平時看到的也是真正的我啊!

你住過九龍城?我在九龍城讀過書架!有冇聽過馬頭涌官立小學和宣道中學呢???

月華姑娘 提到...

我住土瓜灣!馬頭涌收了我但呀媽幫我入咗獻主會小學!宣道,旅港開平,丘佐禜都是我想入但入唔到的中學!最後入了當時人稱的飛女學校‘聖馬X脷’ 囉!

Adrian Tsing 程理高 提到...

‘聖馬X脷’? 聽都未聽過......喺邊架....?

如果你揀咗馬頭涌的話,可能我哋會早20幾年認識!當然你會是我的大師姐啦!!!!!!!

月華姑娘 提到...

梗係唔講太多啦!又唔係好野!

嘩!如果早20年識你,歷史就會改變!

咁可能我會識唔到我老公喎!唔得!!!

Adrian Tsing 程理高 提到...

哈哈哈哈!咁又係喎!

Ivy Ho 提到...

回憶、經歷、感覺、愛與痛,讓人感覺活著,並嘗試了解人生的意義。仍能為身邊的人和事所觸動,多好!

匿名 提到...

Life seems close to each other. I was brought up in Oi Man Estate as well. All sceneries you mentioned I familiar with. I was staying at Oi Man Estate over 29 years. But I know you in Mississauga, Ontario, Canada. Amazing.

benny mak

Adrian Tsing 程理高 提到...

Wow, you're right! It's really amazing :D

fianne / rice 提到...

原來我o地細個可能係街坊? @_@
我小學的時候住啟業, 都係要行好耐經過 d 石屎先搭到地鐵... 嫲嫲住坪石, 成日放學都會自己行天橋經過聖約瑟去找佢! :D 不過我印象中未搭過 17 號啊~

Adrian Tsing 程理高 提到...

我是住牛頭角定業街,聽過這地方嗎? 就是在牛頭角上村球場的對面。
啟業是在麗晶花園附近?不太記得了....
你記得這個石礦場嗎?

fianne / rice 提到...

無聽過呀~! 好少去牛頭角, 通常去到淘大就停了 hehe :p
係呀! 麗晶 / 啟泰苑o個邊呀!
石礦場... 有少少印象, 不過好模糊 lu...
講起 d 石屎塊, 我細個超憎! 因為細個對腳有少少唔知咩事, 總之成日都在石屎附近左腳 kick 右腳趴響度! > <" 每次見到佢都想起我兩隻膝頭哥都係疤痕的日子.... T_T 超慘...

Adrian Tsing 程理高 提到...

好彩冇kick落路軌!

匿名 提到...

我都係喺九龍城讀書喎!!!!! XDXDXDXDXD

Adrian Tsing 程理高 提到...

REALLY?!?!??!? I didn't know that!!!!!!!!!!!!!

匿名 提到...

以前...我係好鐘意坐舊式巴士,開大個窗吹風,風的力度跟巴士的速度時強時弱,以前的空氣真的好舒服涼快,好鐘意....

現在...一日巧遇舊式巴士,再開大個窗,可惜所吹入的風....... u_u"

Helen

Adrian Tsing 程理高 提到...

我就仍然喜歡坐有冷氣的巴士,仲要係九巴 :D

匿名 提到...

現在...首選當然是冷氣巴丫....哈哈

但… 何解特別係九巴呢?

H

Adrian Tsing 程理高 提到...

你唔覺得九巴的巴士很舒服嗎? 坐位比其它巴士舒適,細個d嘅時候我會等到有九巴的巴士先坐 :)

匿名 提到...

咁相比之下,九巴的坐椅弧度設計又的確好一點,尤其是個背椅,左右有少少 "兜住" 既感覺!嘻.... (除左最後排!)
H

Adrian Tsing 程理高 提到...

係呀係呀,我每次坐長途巴士都會瞓的。短途有時也會 :)

匿名 提到...

可惜唔岩我瞓囉..... 我人短個頭位 fit 唔到個頭枕位! 嘻嘻... ;)

不過我倒仲意坐倒頭位,假若司機叔叔玩剎制我都無危機丫...哈!
H

匿名 提到...

我係阿king
黎留你言喇!
又話俾email/FB我~~

Adrian Tsing 程理高 提到...

比咗你地啦!

Prudy 提到...

Hi,
原來我同你都好'近'...家住牛頭角下村..細時跟婆婆住山谷道村,所以經常坐17號巴士....小四後已返回牛頭角下村住...由獻主會小學到聖母院書院都同你距離好'近'...咁當然唔同時段啦...我 form 尾你 form 頭...Oh!!! 講完一大段,你知唔知我喺邊嗰?
估吓啦!!!

http://hk.myblog.yahoo.com/prudy_prudy

Adrian Tsing 程理高 提到...

我記得聖母院書院呀,因為細個覺得你哋d校服幾好睇。
你呢一大段係無辦法令我知道你係邊個個喎.....我需要多d題示....

Vennus 提到...

雖然我唔係住牛頭角下村, 不過都係o個附近
就係牛頭角上面o個山
我都幾鍾意搭九巴,
因為坐落會較為舒服
特別係長途車, 可以一路坐, 一路睡
都真係幾好
依家每日經過牛頭角下村, 都唔係好想佢拆
始終行左十幾年, 都真係有感情

Eva 提到...

Oh, sorry,
我是你的學生(國際音樂學校)只讀了兩年..還記得你教記住 My Bonnie 首歌頭兩個音就會....同期有阿Wing,Carmen,Henry,Man Yee....

Eva (Prudy 是我囡囡的名字)
:)

Adrian Tsing 程理高 提到...

re: Vennus
我知你住附近,因為我比Re-born你的時侯約過你嘛:)

Adrian Tsing 程理高 提到...

re:Eva,

記得!!!!!時間真的過得很快,我諗我教你哋嘅時候係差不多十年前了.....
你仲記唔記得點解要記住My Bonnie的頭兩個音?

Eva 提到...

morning,
something like interval??? M6???
其實都....想不起!!!! :(

Adrian Tsing 程理高 提到...

全中! ! !

匿名 提到...

你無係國際教有几耐呀?

匿名 提到...

哈哈, 你也看過「拾香紀」嗎? 回憶, 就像陳慧筆下的故事一樣, 若即若離.

17號巴士的一段路也帶給我很多回憶啊, 中67這兩年就在天光道讀書, 而我就是住在下村附近...雖然巴士經過的地方是一樣, 但今天沿途光景已經編織著另一些故事了.

「回憶就是是愛, 愛是永不止息的.」

hey, 你有聽過林一峰的 「紅河谷」嗎? 歌詞正是一條經過啟德機場和公屋村的巴士路線貫穿全篇, 值得一聽哦;)

美彤

Adrian Tsing 程理高 提到...

re:匿名

我無喺國際教應該已經八年了。你曾是我的學生?

Adrian Tsing 程理高 提到...

re: 美彤

對,我看過拾香紀。而這本書到今天仍然是我最喜愛的書。我沒有聽過紅河谷,等我聽吓先 :)

by the way, 你是我認識的美彤嗎?

匿名 提到...

The is my favourite post of your blog! :)

Adrian Tsing 程理高 提到...

This is certainly one of my favorite! Can you tell me who you are?