2008年5月5日 星期一

A Love So Beautiful

想跟你們分享在媽媽喪禮內我們播放的照片。

音樂是Roy Orbison的A Love So Beautiful。

15 則留言:

匿名 提到...

程媽媽,真的很美!

看每一幅照片時...
真的感覺到你們的愛在當中!
雖然我一路流淚,是因為能清楚看到你們真的很愛她!

Ahgo 你們定會再聚!
只要你相信!

fianne / rice 提到...

It's a very touching video~
Your mother looked amazing, she lived a brief, but full life! The love your family showed in the photos is so strong anyone can feel it, all of you are very blessed to have each other :)

This video is a reminder of how beautiful a life can be given the brevity and fragility! A life like this goes far beyond her years on earth. God bless!

匿名 提到...

這就是人生。

你媽媽擁有燦爛的人生。我們父母把我們帶來這世界,報答他們養育,就是活好自己的生命,這也是他們希望見到的。

kermit

gRACE 提到...

程媽媽真的很美~
不論是她的外表還是內心~^^

加油呀~高!! Go~Go~Go~!!

月華姑娘 提到...

你媽媽的美麗和溫柔的笑容,令人難忘!!
阿高,我們一定可以再見的!!
要相信

Ivy Ho 提到...

人生,要經歷要珍惜要疼愛要接受要放低要哭要痛要笑的事太多了,生活的點滴成為我們的回憶,那「回憶,就是愛」。

日後的路,願你我能昂首闊步,勇敢地走下去。

匿名 提到...

Dearest Adrian, be strong! I'm sure your mom is now watching you and your family from heaven. Take care! Lots of love, Carmen

匿名 提到...

程SIR:
從相片中的珍貴片段,
完全被你們一家的恩愛之情所感動著..
無法抑制滿眶的眼淚…
你爸爸流露對媽媽的愛意是多麼使人動容
有一對共患難的爸媽在你的生命中,
難怪你擁有非一般對生命的熱愛及動力 !
感謝你與大家分享真愛仍存在人間..
希望你延續這份愛的動力 !!

Unknown 提到...

Thanks for sharing. The vedio is full of LOVE. So beautiful.

benny

匿名 提到...

高, 安 頓 一 切 後 還 要 掁 作! Stand by you anytime.

KWUN

匿名 提到...

Life is not about how long, but how much~ certainly she lived a full, blessed life!
fully support u, ah tsing!~ take good care of urself!

匿名 提到...

Adrian,

Really so touch!! Thanks your share. God bless u & your family.

Cheers,
Trista

匿名 提到...

您媽媽好美麗呢!她一定是一個很和善的媽媽!相信,您們一定會再相聚的。人生不在乎長短,在乎是是活得精彩。我想,她擁有您們的愛,這生也活得非常豐富的!

人生,的確要經歷每一個細節,努力,知道嗎?

匿名 提到...

高,她真的很美~看著相片,發現你和她很相似呢~曾經看過一個小故事,一個小妹妹失去了母親,照顧她的大姐姐安慰這個小妹妹的時候說:你要相信媽媽一直會陪伴住你,她會一直看著你,雖然她不在你身邊,但她一定還像以往般愛著你!這個大姐姐是以一個過來人的經歷告訴她的...這個大姐姐初初媽媽離開的時候也不相信,直到她走進浴室,望著鏡子,看見自己的影像,就像媽媽望著她的時候,她明白了!媽媽遺留給她最美麗的東西....

Unknown 提到...

Hi Adrian,

Thanks for sharing.

Your mom left you temporary. You will see her again in Heaven.

Trust in God. Send my regards to Rick and your dad.

With love in Christ,
Winnie Man