2007年12月15日 星期六

Unlocked, Day 1

Opening UNLOCKED!!

3 more shows.

Thank you all for coming :)

20 則留言:

匿名 提到...

hey adrian, how was the first show? Send me an email for the update. I can't wait to read all the reviews. heehee ...

匿名 提到...

hi!我係terry ar,係第一場好頭入果個。個日我第一次聽你d歌,好多歌都好有共鳴,好開心,氣氛亦十分好!!
加油!!我已經將"music is free"同呢個blog不停發佈,不停同身邊的人講!!
祝你地成功!! goooooood show!!

匿名 提到...

hello i was so impressed by your peformance today! that's amazing! just wanna know if there is any other way to buy your CDs? keep it up !! you guys are brilliant!!!

匿名 提到...

thanks for such a good evening
and the beautiful music

Vicky 馮穎琪 提到...

hi adrian, was very inspired by your concert. i love your saying "live once, dream big" too! i share the same view and we are dreamers too! And please update me about "MIFF". i'd love to support in some ways. thx so much for the show! vicky

匿名 提到...

Wonderful!!thank you!!!
Go, Barry, Lawrence, Antony, Tim & Samson, gimme a wonderful night! thank you!

匿名 提到...

好正~好正~好正~好正~好正~好正~期待、期待、期待仍期待~~下一次concert~~~

匿名 提到...

Adrian 辛苦晒!
最尾一場啦!好正!個個都係專業人事,真係好高興睇到你地今次演出!Good Show!
又一次美好回憶!謝謝你們!
用真心去寫歌,令人有同感,以心感動我心!
謝謝Adrian和各音樂人願意分享你地嘅才華!
真係希望 Live once.Dream Big!

匿名 提到...

能去你的音樂會真好>V< 上一次雖然已是三年前,不過仍然記得;今天的音樂會──和背後的意念──也是令人記憶深刻的另一次!!

thx so much!!!

匿名 提到...

u asked us to leave a message tonight in your concert so here i am!

匿名 提到...

congratz adrian!! some of the songs actually sound better in live then the album!!! and, thx again!! i had a great time enjoying it! can't wait for ur MIFF!!! keep dreaming!

Unknown 提到...

:: 我是losau(羅秀)
:: THANKS 程理高
:: 今天我和兩個同學去看牛棚的晝展
:: 路過前進進, 大門緊閉
:: 我們見到一個紅紙白字的poster寫著程理高音樂會的東西
:: 8:00pm | $0.00
:: 正想打電話問阿麥書房取票
:: 有三個人從第二度門走出來
:: 問: 請問這個音樂會還有沒有飛o羅?
:: "有呀, 我就係程理高, 你地係咪真係黎先?"其中一個光頭男程理高先生說道
:: 我們和應, 程先生立刻走入剛才出來的門拿飛給我們
:: 見我拉著喼, 程先生說"你咁好剛落機都黎支持我呀?"
:: 連忙說不是, 哈, 喼是同學借我下星期去旅行用的
:: 就這樣我們多了一個特別節目
:: 三人高高興興的過對面吃車仔面和去小便
:: 享受了兩小時的免費又專業的pop concert, 好at17的concert
:: 有快有慢有感動位和故事位的pop songs
:: 全是程先生作品
:: 還有免費cd一隻
:: 程先生還分享了一家人如何攜手過這年半母親的癌症日子, 大男人的眼淚好感人
:: 還有music iS free foundation的夢
:: 場內大一幅牆掛滿二百個名人的大相頭
:: diana, 家駒, anita mui, cliff eastwood, 黎智英, 麥根萊, 蔡元雲都有?!
:: 不能盡錄
:: 他們就是有夢(我理解為有從神而來的mission吧)所以能活出成就
:: 要發夢, life once dream big
:: 我很認同
:: 我們也有畫畫的夢要發
:: 發大佢
:: 我們都感激今晚有你的提醒
:: 會好好回去發個好夢
:: 明天會怎樣不知道
:: 但一定會更大敢
:: 要看更多做更好
:: 再一次謝謝程先生

::p.s. 我也是住大埔的!!

Adrian Tsing 程理高 提到...

好熱鬧喎!

乾坤刀 提到...

我係James ar~
第二場坐頭一行那一位小朋友XDD

btw~你好有heart ar~
這場show好有feel好強!

繼續努力ar!支持!~

希望你的夢想早日實現!

p.s.1我都係一個dreamer!
p.s.2多謝你讓我得到這麼多!

匿名 提到...

Hey the "lengandary" Mr Ching, lol...GREAT SHOW!!!!
this is perry's classmate...Angela!
i enjoyed it alot..even tho i didn't dance..haha...(sorry, i dont really dance w/o alocohol =p)

+oil with ur music career!
and i look forward to ur next upcoming concert soon =)

匿名 提到...

Great show Adrian (i was there in the last show), thx for your sharing and it really touch me and encourage me. i just had a thought to give up in my music serving at church yesterday but yes, when i listen your music, i think i better keep on going to make my dream come true. And indeed the way of dreaming should be tough and difficult to go through. Let's keep it up together.

P.S. i am applying 1/2 marathon this year, and yet i should play your song "Keep on running" when i doing my practice and my race, haha... =P

Unknown 提到...

Hey
I enjoyed it so much~
你哋好投入, 玩Live好有感染力呀!
我聽到好感動, 亦好好玩~~ (同埋好想同你哋一齊唱 =p)

一向沒有留意你的blog,
所以只知道你對音樂充滿熱誠, 沒想到原來你有這樣的一個夢想…
“live once, dream big”
非常同意
我也在發夢, 雖然還沒有任何成果, 但仍然會繼續往前走!
看到你之後, 我比之前堅定了~
謝謝!

我是做marketing的, 看到亦做過太多純為盈利而做的項目,
有叫好叫座的, 但卻沒有從心而發的…
實在有點本末倒置。
推廣的是事物的本身, 大概才能有深遠的感染力吧!
你let music be free, 雖然與社會”定律”相違背, 但我看到的, 就只有音樂本身了!
這不就是玩音樂的本意嗎?
的確很多事情不應被金錢及環境所限, 音樂如事, 舞台亦如是…
(其實我都真係好窮, 但讀書睇劇報workshop都要錢, 唯有作出選擇, 同繼續賣身~ 如果可以全情投入就好lu~)

你講得啱, 無夢唔係罪, 但有做人真係好玩啲!!!! =D

加油!! I love music too!!!!

Ivy Ho 提到...

如果好的音樂會可以感動人;
好果好的音樂會能躍動心靈;
好果好的音樂會能無私分享;
如果好的音樂無分年齡階級;
如果好的音樂都可以好純粹;
如果好,是定義這樣定義的話,Unlocked就是這樣的音樂會。

匿名 提到...

我喜歡這樣一個音樂會
一切好似好簡單
但係其實所做的一切都好專業
多謝你做左一個free concert
令不同階層既人
都能夠聽到你的好音樂
期待未來你的M.I.F.F

Manna 提到...

這個音樂會令我很感動!!! 不能言說!!!!

繼續做夢, 支持你!!!!!