2009年8月12日 星期三

DAY 10 "的士司機" $3409.22

前日綵排之後,因為沒有車搭所以要搭的士。在車程中打電話給Gloria跟她談談綵排和音樂會的事宜。收綫後,中年的士先生立即說:「你打band架?好開心喎!你地嚟緊有show?幾時呀?喺邊㗎?可以話比我聽個場喺邊呢?噢,西灣河蒲吧!我知喺邊!好方便啫!你叫乜名呀?等我寫底先 (他寫了我們三個人的名字"我的全名!!"在他的正方小型福字月曆上),好!到時我得閒一定到!$46蚊唔該。」

就係咁,我地可能會多一個觀眾。

YEAH!!!!

6 則留言:

gRACE 提到...

哈..哈...這個經歷好有趣呀~~~XD

還有10天, 加油呀^^
很期待10天後的音樂會!!

Adrian Tsing 程理高 提到...

我都好期待呀!

Perry 提到...

i dunno y, i want to cry after i read this~ haha

Adrian Tsing 程理高 提到...

:D Thanks Sham!

manman131 提到...

that's very cute~ he has the heart. i'm sure he will be touched by the music. maybe he will promote the music to his passengers. heehee ...

Adrian Tsing 程理高 提到...

Yes, maybe. I should've given him the postcards!!!!