2007年7月3日 星期二

About My Work Day 29

終於放D我做過廣告音樂上個Blog度啦!!!

你現在看到的右邊"My Other Links" 裡面有一行,叫My work. 裡面有一些我最近做過的廣告。希望你們喜歡啦!

我之後會再放多D上去。

Feel free to comment, comment there if you wish.

還有29日,努力!!!

p.s. 在My other links 裡面還有我之前post 的"My music,is Free." ,和"383-529781-668"關於銀行戶口的資料。我之後可能會放更多的東西在"my other links"裡面,請留意!

2 則留言:

匿名 提到...

初初知道你做廣告音樂(好似是pizza hut)後便開始留意多一些.聽到鍾意嘅會想是不是你有份製造呢.又無理由問你咁leung架.
而家正啦,可以係呢度知道你的作品. BTW好鍾意Panasonic 同 DTC 的. 加油呀.

Adrian Tsing 程理高 提到...

係呀!我會post多d最近做的廣告上去的。

Thank You.